Slickepott

Datum:2008-11-12 Tid:15:56:59   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Vet ni hur handikappad man blir utan en slickepott i köket? Å herregud! Jag stod precis och skulle baka kladdkaka till ikväll. Och så ska jag skrapa ut smeten i formen. Det mesta tar man ju med sleven, men sen det sista, som sitter kvar i, måste man ju ta med en slickepott.

Och grejen är ju den, att jag förstörde min slickepott i lördags, när jag bakade chokladkolapajerna. När jag skulle smälta chokladen i kastrullen, smälte jag även slickepotten :P Så jag slängde ju den då!

Och nu stod jag här, utan slickepott, och visste inte vad jag skulle göra! Snacka om hjärnsläpp! Hehe!! Hur jag skulle få ut siste smeten!! Haha!!

Så, jag önskar mig en ny slickepott!! ;)


De här var väl fina?? :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det kan ju vara bra att ha en slickepott till hands när man ska baka... kram

2008-11-12 @ 16:11:44
Postat av: Lovisa

Grattis Grattis :D

2008-11-12 @ 18:56:26
Postat av: Malin granne!

Du kunde ju ha låna av mej!! Du har ju nyckel! ler

2008-11-12 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0