Nu var det länge sen igen...

Datum:2008-11-11 Tid:19:22:24   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu var det visst en vecka sen sist igen. Kanska dags och uppdatera lite :P Kommer ju säkert glömma hälften, eftersom det gått ett tag..

Kan ju börja med förra onsdagen. Då var jag och Anna inne i stan en sväng. Handlade lite och fikade! :)

På torsdagen var jag och Sandra på Ikea o Ikano en sväng. Åt födelsedagsmiddad på Chili :) Och vet ni vad jag köpte? Ett par stövlar!! Har fått för mig att jag vill ha ett par stövlar. Men inte med någon hög klack, jag måste ju kunna gå i dem! Men jag hittade ett par, som var sååå sköna!! Trots att det var lite klack på dem... ;)


De här stövlarna köpte jag!! :D

På fredagkvällen bjöd Benny ut mig på födelsedagsmiddag. Fick 3-rätters på Gula Huset, sååå gott!! Tack älsklingen!! Och då hade jag mina nya stövlar på mig. Kändes i fötterna, är ju inte van och gå i sånt ju! Här är det ju gympaskor som gäller!! :P

På lördagen vaknade jag tidigt, eftersom jag jobbat förmiddag var jag ju van vid och gå upp tidigt. Så jag gick upp och bakade två chokladkolapajer, till kalaset på kvällen. Mina föräldrar, Bennys föräldrar och Björn skulle komma på kvällen. Fixade iordning lite hemma, satte upp ett till köksbord i vardagsrummet och dukade iordning. Vi åt tacos på kvällen när alla kom. Orkade inte engagera mig i nåt annat. Och alla äter ju tacos. Så vi åt och fikade.


Mat!!

Fick massa fina presenter: tekoppar med fat till, massa olika te, en fleecepläd, ljusstake, glögg, blommor, pengar, rosa vantar och halsduk! :) Tack så mycket, allihop!! :)


Och fika!!


Mina nya fina tekoppar med lite te bakom :)


Det svarta klotet på bordet, ljuset, fick jag av Victor :)

På söndagen rensade vi lite i förådet och plockade iordning. Hade även Zigge en stund på dagen! Han är ju bara för söt!! Åååå!! Men han kom nog till rätta ganska snabbt här hemma, för jag gav honom en filt och visade honom den, och där låg han och sov! :) Jag passade på att äntligen tvätta fönstren hemm! Herregud, säger jag bara! Har nog inte sett så skitigt fönter! Men det var ändå inte så himla länge sen jag tvättade dem! Men nu är det gjort i alla fall!

Sen var söndagen lugnt, tog det lungt, för jag hade ont i min fot. Undrar när den ska bli bra igen. Malin kom upp på en fika när hon hämtade Zigge. Hade ju massa paj över från lördagen!

I går gjorde jag det jag har tänkt så länge, men inte riktigt vågat, inte velat helt hundra. Anar att jag skulle gjort det för länge, länge sen, men, bättre sent än aldrig! Så TACK alla mina vänner som sagt till mig, och speciellt till Sandra och Malin, det var ni som puffade mig den sista biten! Känns bra nu efteråt! Får se hur det är när man väl vart där!

Ja, och idag har jag väl inte hunnit med så mycket. har sovit jätte, jättedåligt! så jag är så trött. Vill inte alls gå iväg och jobba nu! Plus att jag måste vara på jobbet till kl 9, har möte innan vi börjar. Ska väl hoppa in i duschen nu innan jobbet!!

Fick för övrigt ett kort idag. Ett grattis kort. Men jag vet inte. Ja. Kankse ska ringa och tacka i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev såå glad när jag fick ditt sms att du ringt. "Du-vet-vem". Håller tummar o tår! Det kommer att gå bra :D. Se you later aligater. Kram

2008-11-11 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0