Middag!!

Datum:2008-11-30 Tid:09:04:50   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Ja, jag fortsätter väl där jag slutade skriva i fredags! :)

Såhär blev i alla fall håret:





Japp, såhär såg jag ut i håret! :) (Och det är 3 ton spray i, jag lovar!)

Efter jag gjort mig klar hemma, körde Benny ner mig till frisören igen, där Jenny höll på och klippte sig och gjorde slingor. Hon blev jättefin i håret, världens skillnad med slingor ju!

Vi (jag, Jenny och Lotta) åkte in till stan och mötte Anki. Gick till Olympia, där vi skulle äta. Och gud vilken god mat! Vi åt samma allihop, grillspett med tzatziki. Sååå gott!! :)


Det där med och kolla in i rätt kamera är inte lätt... :P
Anki och Jenny på bilden!


Jag och Lotta


"Can you take a picture of us?" - flashbacks från Bulgarien :P Haha!!
Här har den goda maten kommit! :)


Hihi, och såhär skulle jag komma ihåg Lotta! :P


Åt lite efterrätt, chokladmousse med varma hallon! Mumma!!


God efterrätt


Mmm, vad gott :P

Efter rastaurangen skulle vi gå vidare och ta en drink någonstans. Vi gick till Bishop Arms, för Anki hade inte vart där och sa att det var mysigt där.



Precis beställt dricka!

Stannade där några timmar och drack några drinkar. Jättetrevligt! Men grejen var ju den, att det var väldigt mycket folk, så vi stod upp. Och jag hade mina stövlar på mig. Herregud, mina fötter! :P Hehe!! För när vi väl skulle gå sen, då var det inte kul. Hade det vart varmare ute, hade jag tagit av mig dem! :P Får väl börja gå med dem till jobbet, så jag övar lite ;)

Det var en jättetrevlig kväll, jättegulligt av mina jobbarkompisar att bjuda ut mig på middag! Tack så jättemycket, Jenny, Anki och Lotta! Så gulligt av er!! ♥

När jag kom hem, var det en djungel att hitta alla hårnålar som satt i håret! Mitt i natten, trött efter en väldigt lång dag, några drinkar i kroppen. Ajajaj.. Men Benny vakande ju när jag kom hem, han var tvungen att släppa in mig för jag hade ingen nycklen med mig, så han fick hjälpa mig med de sista nålarna. När det är så mycket hår som står åt alla håll, känner man inte hur nålarna i istuckna! Och kolla hur det såg ut när nålarna var borta, håret stod kvar nästan likadant! Så, det var 3 ton spray i! :P


Och håret det står... :P Lite småsliten.. :P

När jag vakande på lördagmorgonen, såg håret likadant ut igen! Hehe! Så jag tog bara en klämma och satte upp det, praktsikt och kunna ha samma frisyr två dagar i rad! :P

Kommentarer
Postat av: Jennie Adecco

Jag måste erkänna att jag blir smått avis på er! Ser jättemysigt ut! Love

2008-11-30 @ 16:45:31
Postat av: Evelina

Vad fina ni var i håret, både du och Jenny! Och trevligt med middag sådär, gulligt av dem :)

kram

2008-11-30 @ 16:50:29
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0