Måndag!

Datum:2008-11-24 Tid:21:30:25   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Japp, då var måndagen snart slut då!

Har vart en jobbig dag, mest möten idag! Men lite övertid, och man måste väl samla så mycket som möjligt nu, medans man kan!! :P

Och gjorde världens godaste mat förut!! Ååå, så gott det var!! Pastasås på grillad kyckling, champinjoner, tomat, creme fraiche med paprika och chilismak och fetaost. Mumma!! :D Blev massa matlådor också, så nu kan jag äta det i flera dagar! :P

Imorgon tänkte jag gå förbi frisören i Ljungsbro City (haha!!) och kolla om de har någon tid för klippning nu i veckan. Och eventullet för att kankse locka till håret lite. Finns tydligen nåt som heter volym permanentning (Lollo har noll koll på hår!! :P ), det kanske är nåt. Sen funderar jag även på färg. Brunt, någonting. 4 nyanser av brunt!! :P Haha!! Nä, jag vet inte. Ska i alla fall fråga vad det kostar!

Gud vad människors liv förändras. Det händer så mycket man inte vet. När man inte finns längre, händer grejer. :P Haha! Fatta vad jag har blockerat!! :P Bara för att jag är hårt på det jag tycket. Och jäkla tur är väl det! Brrr...

Egentligen kanske man inte ska skriva som man gör. Om saker och ting. För det finns ju så många som läser. Men, men, det här är ju min sida, där jag bestämmer, där mina tankar, funderingar och upplevelser ska fram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0