Julgran och glöggflytt!!

Datum:2008-11-30 Tid:09:21:16   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Igår var vi inne i stan och kollade runt på tv. Hittade en som jag tror att vi vill ha, bådatvå. Vi vet i alla fall vilken modell, sen är ju frågan hur mycket pengar man vill lägga på den... :S Så, varefter blir det nog en tv! :)

Sen köpte jag mig en julgran, eller nej, en julen! Den är så söt! Liten och söt! Köpte lite glitter, småkulor, änglar och ljusslinga. Så den är mest i silver och vitt! Jättefin! :)






Lite småsuddiga bilder..
Men visst är den fin? Svårt att fota, den ser inte lika fin ut på bild som i verkligheten!

Idag blir det flytt! Ska till Sandra och hjälpa henne. Först till K-holm sen till Sthml. Så etapp 1 är idag. Eller, man kankse ska gardera sig och säga ifrån idag kl 12.30 och sen et dygn framåt!! Haha!! Lastbilen är hyrd ett dygn, och när två blondiner som aldrig har kört lastbil förut ska göra det, vet man ju inte vad som kan hända!! :P Haha!! Jag har packat ner kameran så vi akn dokumentera hädelseförloppet!! :P

Och så ska vi ha glöggkväll (ja, eller glöggdag, eller kankse glöggflytt) också, har packat ner den goda Ekenäsglöggen!! Glögg och pepparkaka! Måste nog ha glöggpaus mins en gång i kvarten när vi bär grejer!! :P Haha!!

Ska äta lite frukost och sen bege mig mot Norrköping och packa ner det sista i lägenheten, innan lastbilen ska hämtas!! :D

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Super fin liten gran :)

När blir det dans runt den då?

2008-11-30 @ 18:21:30
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lovisa

vi är väldigt nöjda med vår tv. Var ju kampanj pris då :D:D

2008-11-30 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0