Jag blir så trött..

Datum:2008-11-03 Tid:17:06:17   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Jaha, nu får jag inte åka till Stockholm på kurs nästa vecka. För jag får inte ledigt från jobbet!! Ååå!! Jag blir så arg!! Jag som ville åka!! Faan!! Jag vill ju inte vara på jobbet!! Då hade det ju vart jätteskönt och få vara borta en hel vecka! Nä, istället ska man vara hemma, och jobba natt dessutom!! Blää!!

Så, nu har jag fått klaga av mig lite :P

Imorgon ska jag träffa min coach för första gången! Det ska bli intressant faktiskt! Jobbcoachen. Ska ha möte 12.30-13.30 med henne, alltså på arbetstid, perfekt ju! ;) Så det ska faktiskt bli skönt att få prata med henne! :)

Har precis gjort storkok på makaroner, köttfärssås och blomkål! 8 matlådor plus att jag själv åt en portion! Bra att ha i frysen!

Nu ska jag gå och provbaka en paj, en chokladkolapaj, som jag hittade i en tidning. Tänkte om man kanske skulle bjuda på den på lördag. Men måste ju prova den först!! :P

Åå, Malin frågade förut om jag inte skulle med till badet, simma lite och bada bubbelpool!! Skulle ju vara såå skönt! Men jag får inte än. Usch! Jag har ju fortfarande ett öppet sår, och det får ju inte komma in nåt skit där, så det blir infekterat igen. Inte värt att utmana ödet ju! :( Men sen, bara jag blir "helt frisk", då följer jag med! Kan ju inte ens bada i mitt eget bakar ju! Vet inte hur länge sen det var som jag badade, vet inte om jag har hunnit med det i höst, innan alla sjukdommar, eller om jag inte badat badkar sen i våras!! :S Måste bli frisk - NU!!! :)

Nähä, mot köket igen då, ta hand om disken och baka lite ;)

Puss mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jag vill ju oxå bada.. :( Så träligt att vi jobbar som vi gör.. -suck- Ja.. de suger att du inte fick åka.. men jag protestera genom att inte åka jag heller! Inget Runö utan dig!! Näver! -krama-

2008-11-03 @ 18:16:52
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lovisa

Taskigt att du inte fick åka iväg =/ så tråkigt närman ser fram emot nåt! Andreas och jag ska boka en smester resa till korfy-Grekland nästa vecka :D

2008-11-03 @ 20:18:44
Postat av: Benny Brandman

Den var jätte god pajen vill jag bara tilllägga ;)

2008-11-04 @ 07:42:38
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0