Helgen!!

Datum:2008-11-02 Tid:18:35:45   I kategorin:Allmänt | 10 Kommentarer

Den här helgen har jag faktiskt hunnit med massor! Känns som det var långhelg, fast det egentligen vart korthelg! :)

I fredags var vi ute med jobbet och åt filébuffé och bowlade. Var jättetrevligt, och kul att nästan alla var där! Drack ganska många drinkar, hmm, och det slog till rejält när vi väl kom hem. Benny bara skakade på huvudet åt mig, när jag skulle försöka dricka vatten. Mer än så kankse jag inte behöver säga.. :P

I lördags sov jag länge, eller, vi sov länge. Låg i sängen i princip hela dagen och myste! Var ju länge sen vi sågs ju!! :P Framåt eftermiddagen var det dags och göra sig iordning och åka till Norrköping för att fira Victor. Vi åt mat på Athena först, sen bowlade vi i Vlbergen. Var trevligt! :)

På vägen hem åkte vi förbi minneslunden och tände ljus. Var så himla fint där uppe vid Krematoriet, massa ljus och blommor! Så jag och Benny tände ett varsitt ljus där.


Kolla så fint med alla ljus!


Varmt och skönt var det bland ljusen


Ett ljus för Morfar

Söndagen började med frukost som vanligt, sen sa Benny att vi skulle åka in till stan och köpa födelsedagspresent till mig. Jaha, sa jag. Så vi tillbringade nästan hela dagen nere på stan. Han köpte nya kläder och underkläder till mig!! :D Och det var ju kul, att bara kunna gå och välja själv vad man ville ha, och han betalade! ;) Är ju lättare när man kan prova kläderna direkt.


En svart topp och två linnen från GinaTricot fick jag..


..tre nya bh:ar. Nästan lite Halloween-färger ;) ...


.. och två jättefina hipster trosor, gillar mönstret ;)

Och det var tydligen inte allt, det kommer mera grejer sen, sa han!! Ååå, tack älsklingen!! <3

Sen köpte jag en ny vinterjacka också, en röd! Har nog aldrig haft en röd vinterjacka förut! Men jag ville inte ha en svart igen, om alla andra har. Och jag blev kär i den direkt när jag såg den!


Min nya jacka!! :D

Sen tog vi en fika på stan och åkte sen vidare till Tornby, till Sova-butiken, eller vad den heter. Benny ville ha en ny kudde, han hade funderat på en Tempur kudde. Och han fick låna en sån kudde i några dagar, för att se om den passade honom. Och det är ju jättebra, är ju inte så kul och köpa en kudde för över 1000 spänn, som inte funkar.

Tog en sväng in på Skopunkten också, jag har fått för mig att jag vill ha ett par stövlar. Men jag konstaterade - igen - att jag har för stora vadmuskler!! ;) Haha!! Så jäkla illa!! :P Inne på Skopunken träffade vi Evelina och Kungen också. Han verkade väldigt trevlig!!

Nä, nu ska vi äta lite!! Sen blir de sängen tidigt, jobbar förmiddag imorgon :( Kanske skulle vara hemma och söka lite jobb annars!! :P


Kommentarer
Postat av: skruttan

Va vackert det var på kyrkogården!!!



åh vilka fina kläder. bharna var jätte fiina!!

2008-11-02 @ 19:30:13
Postat av: Malin granne!

Det va ett jätte fint inlägg! Grattis grattis på födelsedagen! (vet inte vilken dag du fyller) Så söt han är Benny o låter dej shoppa loss på hans bekostnad. Men han har väl igen det med de underkläderna..:P Ja jo d va skönt att bada! Inte sista gången. Ja sen på kvällen va vi till Palace..grr va hemska vi såg ut hihi.. Mm då hade du inte vågat se oss i trappan. Vi ses o höres snart! Kram kram

2008-11-02 @ 20:04:16
Postat av: Benny Brandman

Jajjemensan älsklingen... mer kommer det ;)

2008-11-03 @ 07:42:10
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Oj. jag har inte suttit vid datan på lääänge märker jag.. massa nya inlägg! Super fina kläder!! Jag skulle oxå tänt ljus på kyrkogården.. men jag hade super ont i magen i lördags.. :( Jenny var ju snäll å skulle låtit mig åka med henne så vi skulle gjort sällskap.. -krama- Jag kommer ju ha dig för mig själv på din födelsedag!!! Vet inte riktigt hur jag ska fira dig då.. men de luskar jag nog ut! :) Kramen

2008-11-03 @ 08:38:51
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Evelina

Trevligt att ses ju! Och vilka fina presenter :)

Du passade bra i jackan, jag provade den och drunknade fan :P köpte en annan istället :)

kram

2008-11-03 @ 14:05:18
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Skruttan

Ja, jag vet!! :/ Var du oxå där :S Puss

2008-11-03 @ 14:31:18
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Malin

Tack!! :) Nä, jag fyller inte förens den 12 november, men jag ska (eller skulle, jag fick inte åka för jobbet) på kurs igen i sthml nästa vecka, så jag skulle ju inte vara hemma då egentligen. Sen jobbar vi ju olika o ses inte :P Som vanligt :P Mmm, jag väntar bara på att mitt sår, eller böld eller vad man säger ska läka ihop ordenlitgt, så jag oxå får bada!! Får ju inte göra det förens de är läkt, inte ens hemma i badkaret :( O nu är det ju tider för bad ju!! :( Kram kram

2008-11-03 @ 14:34:59
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Benny

Jasså, det säger du... ;) Puss puss

2008-11-03 @ 14:35:23
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Anna

Ja, det var verkligen på tiden att du skrev här, de var länge sen!! :P Haha!! Ja, jag hörde de, att du hade ont i magen då.. Nä, nu blir de ju inte födelsedag i sthml.. :( Faan.. jag som ville åka.. :( Lessen jag blir :( Kram kram

2008-11-03 @ 14:36:57
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Evelina

Ja, det var länge sen ju!! Så de var treligt! O kungen verkade väldigt trevlig han med! ;) Ja, du hittade ju en snygg jacka du med ju!! :D Kram kram

2008-11-03 @ 14:37:58
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0