Halsbränna

Datum:2008-11-13 Tid:02:25:13   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Usch, jag har sån halsbränna. Det gör ont i hela mig. Har haft det båda senaste nätterna, så jag la ner de där tabletterna som jag åt förr i väskan, mot halsbränna. Så förut när vi åt, skulle jag ta en sån där tablett, för jag kände att det var på gång. Men det visade sig att tabletterna gick ut i februari 2008, så jag vågade inte ta någon. Och jag kollade ju inte datumet hemma innan jobbet. Hade i och för sig inte spelat någon roll i alla fall, apoteket var ju inte öppet så dags ändå. Så imorgon MÅSTE jag gå till apoteket och köpa sånna tabletter. För det här är hemskt!! Man ska inte jobba natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0