Gud vad kallt!!

Datum:2008-11-23 Tid:11:24:56   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Vad kallt det är då!! Både inne och ute! Framförallt ute, var ute och gick med Sandra ungefär en timme på morgonen, och det var verkligen iskallt! -6° stod det på termometern när jag gick! Brrr!! Ändå hade jag långkalsonger och kängor på mig. Men det hjälpte inte! :P

Nu ska jag dammsuga och torka golven här hemma tänkte jag. Sen lägga mig i ett varmt bad! :D Äntligen!! :D

Sen blir det till Norrköping, till Sandra en sväng. Måste ju passa på nu! Ååå!! En vecka till bara! Sen går tåget! :P

Och så har Amanda dansuppvisning ikväll också, så den ska vi åka och kolla på! :) I Borgen i Norrköping, se om jag hittar dit i år. Jag kör jämt vilse när jag ska dit, jämt! Har fått ringa antingen pappa eller Sandra alla år och fått vägen beskriven för mig. Och grejen är ju, att det är ju inte så svårt att hitta dit! Det ligger ju precis vid SMHI! Skulle jag kommit hemifrån, så jag kommer från motorvägen, hade det nog inte varit några problem. Men innifrån stan... Vilket jag gjort alla gånger.. Se om det går bättre i år! :P


Nähä, om man skulle sätta igång då! :P



Såhär såg det ut på vårt vardagsrumsbord igår kväll! :) Myspys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0