Frisören

Datum:2008-11-28 Tid:16:36:00   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu har jag precis kommit hem från frisören. Så nu har jag nu frisyr, ni kommer inte känna igen mig!! :P Och så fixade hon till håret och gjorde det fint inför kvällen.

För några från jobbet har bjudit ut mig på middag ikväll, nu innan jag slutar! Och då måste man ju vara fin i håret! :)

Så nu ska jag klä mig klart, sen ska Benny köra ner mig till frisören (det regnar ju ute, vill ju inte förstöra håret), så jag kan betala, hon tog ju inte kort där inne. Plus att jag ska möta Jenny där, för hon är och klipper sig precis innan vi ska åka in till stan. Ska ta lite bilder sen på håret och lägga upp, så ni får se! ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Spännande :)

2008-11-29 @ 12:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0