Förnyelse?

Datum:2008-11-11 Tid:19:54:50   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Funderar på och permanenta håret. Stora lockar. Vad tror ni? För och få lite volym, är så trött på mitt hår. Måste ju tänka på att jag snart inte ska ha det instängt i en mössa 8 timmar per dag. Då kankse man kan engagera sig lite i håret.

Stora lockar, tror jag. Inte sånt smått tantkrull. Blir nog väldigt konstigt, eftersom jag har så långt hår. Kankse skulle ta locktången själv ock locka stora lockar i hela håret, för att se hur det ser ut. Innan man gör det på riktigt. Nån som vill hjälpa mig? Jag bränner mig bara när  jag gör det själv. Annars kankse man kan gå till frisören, så får väl de locka till ruffset.

Eller kankse färga håret. Mörkbrunt. Både och kankse? Både färg och permanent?

Vad tror ni?


Ja, har inte en aning om vad det är för människor på bilderna, men hittade den på frilla.se
Och typ något sånt här kan jag tänka mig. Stora lockar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan hjälpa dig!! Inga problem! Jag brukar ju locka mitt hår lite när jag försöker vara lite fin :)

2008-11-12 @ 11:41:50
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jennie Adecco

Jag tycker verkligen du ska testa :D Alla förändringar man vågar sig på är kul, och det mesta försvinner ju med tiden om man skulle ångra sig ;) Så jag säger Go for it! Kram

2008-11-12 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0