Flyttning!!

Datum:2008-11-30 Tid:21:29:27   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Japp, nu är lägenheten på Schalegatan tom! Bara lite möbler som ska säljas kvar. Dokumenterade lite under flytten, en bild säger ju mer än tusen ord!! :P


Hjälp!! Jag ska flytta - igen!!


Nästan tomt :)


Jag organiserar i lastbilen :P Haha!!


Är det första advent, måste man ju ha adventsfika med glögg. Men hur får man upp glöggflaskan?
Hur fungerar korköppnaren?? :P


Kanske bara är att dra??


Men vi fick upp flaskan, och fick lite glögg och pepparkakor! :)


Ååå, fick present av Sandra, att jag ska fixa naglarna!! :D Tack min älskade!! ♥ Du är bäst!! ♥




Fick en födelsedagspresent också under dagen, av några andra personer.
Ett jättefint glasfat med skål till! :)


När jag kom hem, hade älsklingen köpt en present till mig! ♥ En chokladkalender! :P

Ja, det var väl ungefär min dag i bilder! :) Är jättetrött nu, funderar på och gå och lägga mig. Men jag ska ju jobba natt imogon, så lägger jag mig nu, kommer jag ju säker vakna jättetidigt imorgon, och då är jag jättetrött sen hela natten.. Plus att jag håller på och bli sjuk på riktigt, tror jag. Halsen och öronen gör ont. :( Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0