Fika och dansuppvisning

Datum:2008-11-23 Tid:20:12:36   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Var förbi Sandra och fikade på eftermiddagen. Hon höll på och packa förfullt och sålde saker, så när jag kom, bar två killar ut hennes tvättmaskin. Så en grej mindre! :)

Vi drack te och åt mjuk pepparkaka! :) Men jag var ju så smart att jag hällde vatten upp till kanten på muggarna, och hennes muggar har inga öron. Så det gick ju inte att hålla i muggen! Men som tur var, var ju fortarande grytlappshundarna uppackade! Både söta och mycketanvändbara till varma temuggar :P


Te med hunden på handen :P


Mmm, pepparkaka ;)

Stannade inte så länge, det var dags att åka till Borgen. Och gissa vad? Jag hittade, alldeles själv! Ok då, både Benny och Sandra hade gått igenom vägen med mig på dagen, men ändå! :P Haha! Jag tyckte det var bra gjort ändå! :P

Amandas dansgrupp var jätteduktiga, ja, alla var jätteduktiga! Kul och se att det händer grejer från år till år! Vi satt ganska långt bak, så korten är inte så jättebra.


Amanda står i mitten längst fram, med svart tröja och blont hår till axlarna!


Dansa, dansa!!


Amanda är hon som böjer sig i mitten


Maggan var där också, så hennes båda barn går tydligen i Amandas dansgrupp.
Så de är också med här någonstans!


På slutet fick alla gå upp på scen och dansa till en julsång! Amanda har fått på sig tomteluvan här!


Till vänster om Amanda står hennes kompis från skolan


De var så duktiga!!

Nähä, kankse ska gå och fixa någon frukost till jobbet imorgon. Sen blir det sängen vartefter, jobbar förmiddag imorgon. Har även möte med jobbcoachen imorgon, så jag måste kolla lite på de papprena innan jag somnar också.

Sov så gott mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0