Dags för sängen

Datum:2008-11-26 Tid:21:45:33   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Dags för sängen egentligen. Men jag sitter uppe och väntar på att mamma ska ringa. Hon slutade inte och jobba förens 21.15 idag, så hon är väl hemma snart. Så hon borde ringa snart. Måste ju veta hur de blir imorgon! Vi ska på julmarknad på Vadstena slott! :)

Idag var vi hos Anna och Jocke, och Anna fick sin födelsedagspresent. Bättre sent än aldrig! ;) Men hon hade ju kalas hela helgen hemma, så de blev idag! Åt jättegod kladdkaka! :) Mumma!!

Och så fint de har fått de hemma nu! Ny soffa gjorde ju hela rummet ju! Den var jäkligt skön i alla fall!! :)

Jag har bakat idag med! Hehe! Vet inte vad som har flugit i mig! Men idag bakade jag saffranskaka med kesella i! Jättegod! En hel citron var det i också, så det blev häflig smak med både saffran och citron.

Ja, och bullarna igår blev väl bra också. Jag trodde inte att de skulle bli de, för det blev nåt fel med degen, tyckte jag. Tyckte inte att bullarna jäste som de skulle. Men alla på jobbet sa i alla fall att de var jättegoda! Och det är ju huvudsaken!

Sen börjar jag få ont i halsen också... Fast det kan väl inte vara halsfluss som kommer sig smygande nu va, såhär långt efter? Är ju mellan en och två veckor sen jag träffade dels Evelina och sen Lollo, som fick det sen. Hmm.. För usch om det är det som är på g! Ahhhh!! Men jag tror nog att de borde brutit ut tidigare, eller hur?

Nä, nu ska jag ringa mamma, nu måste hon ha kommit hem, bara glömt bort mig! :P

Och jag saknar min prins nu...
Ikväll vill jag verkligen inte sova själv..


Puss och godnatt mina vänner

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Tack igen för dom super fina glasen!! <3

2008-11-27 @ 15:16:55
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Benny Brandman

Men nu så kommer vi få sova några nätter tillsammans igen :)

2008-11-28 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0