23 dagar kvar

Datum:2008-11-19 Tid:10:47:16   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Nu är det bara 23 dagar kvar på jobbet. 23 dagar! Igår satt jag och tänkte på det, när jag satt och rensade vaniljhjärtan, att snart är det verkligen slut. Har inte tänkt på det på ganska länge ändå, har vart så mycket annat. Och folk börjar fråga mer och mer nu, vad jag ska göra efter nyår :S Ja, säg det.. Ena dagen vet jag, andra inte. Svårt!!

I måndags gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut! Vi gjorde inte så mycket på jobbet, och där vi var precis då, var det gabska lugnt och tyst, så vi hörde radion. Klockan var 19 och det var dags för kärlekshäxan på Mix Megapol. Jag sa till Jenny och Lotta "ska jag ringa in?" Och de sa ju ja! Så jag provade och ringde. Tänkte att jag kommer väl ändå inte fram. Men det gjorde jag! Och när tjejen svarade, frågade hon vad jag hade för fråga. "Ehhh, ehhh" sa jag och försökte tänka, hade ju ingen kärleksfråga att ställa sådär, eftersom jag inte trott att jag skulle komma fram! Men jag sa nåt i stil med är det rätt förhållande jag är i nu? Eller nåt sånt.

Fick vänta 2 minuter i luren, och sen var det min tur! Och kärlekshäxan började prata, sa att det var den första riktigt stora kärleken för en av oss. Men att vi måste prata med varandra, så kommer det gå bra. Och sen helt plötsligt säger hon såhär: "ska någon av er byta jobb, det är du va?" Å, herregud, tänker jag. Hur fasen kan hon veta de?!?! Haha!! Men hon sa att någon man, entreprenör och egen företagare eller nåt sånt, skulle hjälpa mig. Haha!! Va cool! Ska jag inte plugga alltså? Haha!! Ja, vi får väl se hur det blir! Men det där med jobbet, tycker jag var riktigt häftigt att hon sa!

Och vill ni veta exakt vad han sa (det vet jag knappt själv) så kan man lyssna på det på Mix Megapols hemsida!! :) Herregud vad hemsk man låter, när man hör sig själv! :P

Nä, nu ska jag äta lite fruksot, sen lägga mig i ett varmt bad! Sen blir det väl jobbet direkt, hinner väl inte mycket mer. Hade en tanke på att kankse sätta upp julgardiner och stakarna idag innan jobbet, för igår kväll när jag kom hem från jobbet, såg jag att en av grannarna gjort det. Det såg ju sååå mysigt ut!! Och har de satt upp sina saker, kan ju jag, då är jag ju inte först i alla fall!! :P Men det blir nog till helgen, att sätta upp grejerna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0