23 år... :S

Datum:2008-11-12 Tid:13:42:21   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Jaha, då är man väl 23 år då. Eller, egentligen inte än, 16.12 föddes jag visst! :P

Fasen vad tiden går snabbt. Som en människa, som jag inte pratar så ofta med, sa igår: "du börjar ju bli riktigt gammal nu!" Och grejen var ju att hon skojade ju inte... :S

Jobbade ju som sagt inatt och flick flera grattis-sms under natten! Och även under dagen nu, medans jag försökt sova! Tack, mina vänner!!

Sov asdåligt idag med. Fattar inte, det går inte. Inget som stör mig, inga ljud alltså, men det går bara inte. Och jag är ju så trött så jag skulle kunna spy, känns de som. Usch ja! Men nu är det ju bara två nätter kvar! Plus lördag också, ska ju jobba extra då. Nästan så man ångrar sig nu.. Men, de är extrapengar, de behövs ju!

Nyss var Anna förbi med paket till mig! Fick två olika sorters te! Så det ska jag testa nu till frukost! :D Tack så jättemycket!! :D

Nähä, ska väl gå ut och göra lite frukost då. Och sen baka nåt, måste väl ha med nåt till jobbet ikväll :P Och sen kommer Sandra, Jenny, Evelina och Ankan framåt kvällen också. :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis Grattis på stora dagen. hoppas du får en trevlig dag kram

2008-11-12 @ 14:13:16
Postat av: Jenny

Grattis på din stora dag.. hoppas att din dag kommer att bli bra... vi ses.. kram

2008-11-12 @ 16:09:12
Postat av: Evelina

Grattis grattis vännen!! :) kram

2008-11-12 @ 17:05:59
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Malin granne!

Åå GRATTIS vännen! Så det var idag du fyllde ;) Klurat på det.. Visste inte det när jag knackade på idag o skulle låna senap haha.  Men ha en toppen kväll! Stor kram Malin o Zigge

2008-11-12 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0