Varamon

Datum:2008-07-17 Tid:21:40:56   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

I lördags (12/7) kom Sandra på förmiddagen och vi skulle åka och plocka jordgubbar som vi skulle ha med oss till Varamon på kvällen. Men när vi kom fram var det stängt, vi blev jättebesvikna! :(

Vi åkte hem igen, jag hoppa in i duschen och Sandra fixade mat till oss, tacos. Självklart spiller jag på mina kläder som jag satt på mig, en vit och ljusrosa top och vit kjol. Ingen bra färgkombination när man ska äta tacos inte. Men det gick bort med lite diskmedel!!

Sen bar det av mot Varamon! :) Packade in lite i stugan först, gick runt och hälsade på alla människor som redan hade bott där en natt. Direkt ner på stranden sen o sola lite! Sandra-galningen badade, trots att det bara var 14°C i vattnet!!

Senare på kvällen grillade vi, kyckling som legat i marinad jättelänge, med sallad och tzatziki till! Men när vi ätit klart, insåg vi att glasskiosken precis skulle stänga, och glass måste man ju ha när man är på semester ;) Men vi hann alla och få oss varsin glass! :) Bara Martin som fick vänta lite på sin, han beställde sist, och glassmaskinen gick sönder precis när de skulle göra hans glass, stackarn! Men den kom vartefter!

Gick tillbaka till stugorna och satt mest och prata skit och drack jättegod vinbål som vi gjorde. Men framåt natten blev det inte bra längre.. Allt blev konstigt och fel, jag insåg att jag ska bli nykterist och hålla mig långt bort från alkoholen. Som tur var (om man får säga så) hade Benny ont i ryggen och åt värktabletter, drack ingen alkohol, så vi åkte hem framåt morgonen. Men det var trevligt så länge det varade! :)

Har inga bilder från då, jag glömde min kamera hemma såklart. Och jag har inte fått bilderna av Sandra än, så de kommer bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss, tycker att det var trevligt iaf.

2008-07-18 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0