Spruta och S:t Anna

Datum:2008-07-28 Tid:21:32:25   I kategorin:Allmänt | 8 Kommentarer

Nu har jag ju inte varit hemma på nästan en vecka igen, så nu har jag ju massa att ta ifatt och skriva om!

Jag börjar med tisdagen (22/7), gick upp tidigt och åkte til Norrköping och hämtade upp Sandra. Vi åkte ner till stan, till Medicin Centrum eller vad det heter, där vi skulle vaccinera oss. Gick upp och fick lite emblasalva (vi HATAR sprutor) och gick sen till hotellet snett över gatan och åt frukostbuffé!! Salvan skulle ju sitta på en timme, så vi satt där en hel timme och bara åt och åt! Det var sååå gott!!


Frukost!!


Emblasalva.. :´(


Det är ju tur att man inte behöver diska efter sig ;)

Efter frukosten gick vi tillbaka för att få våra sprutor. Jag tog min först, känneds ingenting! Sandra var så jätte, jätteduktig när hon tog sin, det gick mycket, mycket bättre än de gjort tidigare! (Du är så duktig Sandra, nästa gång går det ännu bättre!!) Så nu ska vi tillbaka den 20 augusti och ta spruta nummer 2, och sen nummer 3 ska tas efter 5 månader. 500 spänn styck, kostar de, men då har vi skydd resten av livet också! Och det är det absolut värt, ska ju inte utomlands bara en gång i livet ju!

Efteråt var vi helt slut, båda två. Vi gick en sväng på stan lite. Upptäckte en ny affär som jag aldrig vart i förut, New Yourker (tror jag det stavas) gud vilken underbar affär!! Massa fina färger på kläderna! Jag köpte 3 linnen, lila och rosa! ;) Sen köpte vi en liten present till Benny också..


Benny öppnar..


Och fick en spygrön tröja, den verkligen lyser, men det syns inte så bra på kortet

Sen tog vi en sväng till ÖB, skulle köpa ett par dunkar till vatten i helgen.


Äntligen vatten!!

Efter ÖB släppte vi av Sandra på hennes jobb, och vi åkte till S:t Anna, hem till hunden och katterna. Lagon när vi stannar bilen hemma i S:t Anna, ser jag att Sandras hemnyckel ligger i vår bil!! Och näraste extranyckel fanns utanför K-holm, och det är ju ännu längre ifrån Norrköping än S:t Anna. Så framåt kvällen tog vi en tripp in till Norrköping igen. Men vi stannade i Sörping, på Smultronstället ;) Mycket gott! Och världen är ju allt bra liten, för vem sitter där inne och åter glass när vi kommer? Jo, Jenny och hennes familj. Man kan då inte vara ifred någonstans! ;) Vi tog samma glass båda två, Twin Peaks, med daim- nougat- och chokladglass, mjukglass och varm fudge! den var riktigt riktigt god!!


GLASS!! (lägg märket till Bennys nya tröja i bakgrunden ;) )


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att ni är hemma igen! Haft trevligt? :)



Snygg tröja han fick, den lyyyyser ;)

2008-07-28 @ 22:33:14
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja, det är faktiskt skönt och vara hemma igen! :) Vi har haft det jättebra, skönt o vart på landet lite! Ja, den lyser verkligen.. ;)

2008-07-28 @ 22:49:15
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: benny

jag måste faktiskt säga det att det är underbart att ha en sådan bra tjej som lollo som bjuder på så underbart god glass;). älskar dig gumman :)

2008-07-28 @ 23:51:15
Postat av: Evelina

åååhh, jag vill oxå ha en så gullig kille, hihi.. du har ingen på lager åt mig? ;)

2008-07-29 @ 10:57:04
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Evelina

.. förresten, tur för er spruträdda att ni inte är jag :P

fick ta två sprutor om dagen i typ 10 mån när jag var gravid, det var INTE skoj och då har jag inte ens nåt emot sprutor ;)

2008-07-29 @ 21:36:30
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jo, det finns väl en på lager... Men honom "känner" du väl redan till... ;)

2008-07-30 @ 10:57:06
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina

vem syftar du på? :)

2008-07-30 @ 22:37:07
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Sandra

fyyy såå gott

2008-08-01 @ 10:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0