Mat, minigolf och glass

Datum:2008-07-21 Tid:19:47:35   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Var inne i stan en sväng på förmiddagen och köpte en luftmadrass, som vi ska ha som extrasäng här hemma. (Är nog skönt för Victor i alla fall, soffan är skön säger han, men alldeles för kort för honom.) Den är nästan lika stor som en dubbelsäng, 163 cm bred är den! Och hög också, 50 cm hög! Det är faktiskt skönt, nästan lite pensionärsvarning ;)


Nya madrassen

Var nere i Berg en sväng på eftermiddagen med Anna och Jocke och åt mat på Jenny´s. Var riktigt gott! Fast jag blev riktigt besviken på dem, de tog betalt på för vattnet till maten! Hallå, kranvatten! Nä, där går gränsen! Haha!! ;)


Anna och Jocke åt schnitzel med klyftpotatis och bearnesås


Jag och Benny åt kyckling- och quornspett med klyftpotatis och tzatziki

Efter maten tog vi en runda minigolf, gick väl sisådär! Svårt med golf!! Och avslutade med en god glass!! Det var mycket trevligt! :)

Nu ska jag springa ut i tvättstugan igen och hämta sista tvätten, och sen börja packa. Vi ska till S:t Anna imorgon och vara hund- och kattvakt där fram till torsdag-fredag någon gång. Sen åker vi till Bennys föräldrar direkt efter och ska hjälpa till och måla om deras hus under helgen. Så vi kommer väl hemåt tidigast nästa måndag, tror jag. Så de blir och packa stora resväskan! ;)

Just det, innan vi åker till S:t Anna imorgon, ska jag och Sandra vaccinera oss också! Första sprutan imorgon, sen blir det en till om en månad. :S

Nä, tvätten väntar!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0