Köpt mc-kläder

Datum:2008-07-17 Tid:23:04:08   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Jag beställde en ny kamer i morse, min är så slö och batterierna börjar lite riktigt dåliga. Jag har ju ändå haft min kamera i 5 år, så de är dags och byta upp sig lite!



En sån här kamera blev det och ett 8GB minne till



Benny åkte och kollade på en motorcykel i Blacka imorse, och jag gav mig ut på en springtur runt kanalen. Kokade lite ägg till mackan när jag kom hem igen (var typ det ända som fanns i den tomma kylen) och gjorde en kopp te. Lagom när jag skulle sätta mig o äta, (svettig och jättehungrig) ringer det på dörren. Då står Jenny, Evelina och Enya utanför och vill låna toan, för de var ute på promenad. Och man känner sig ju inte direkt fräch efter springturen, och kan ju inte direkt säga "nej, jag är för svettig för att ni ska få kissa" ;) Så jag fick lite frukostsällskap, det var trevligt! Sen såg det ju ut som hej kom och hjälp här hemma, disk överallt, tvätt som hänge framme, väskor i hela hallen, eftersom vi vart borta i flera dagar. Men, så är det ibland!

När Benny kom hem igen, och jag hade fått duschat, åkte vi in till stan och kollade mc-kläder till Benny. Nu har han köpt allt, hjälm, jacka, ryggskydd, handskar och byxor. Bara skor kvar. För övrigt sitter han med sin hjälm på sig i soffan framför datorn, har säkert gjort det i en timme nu, för att känna in den, om den verkligen är bra. Ser ju lite roligt ut ;)

 
Såhär snygg är han i sina skyddskläder ;)

Var på Maxi en sväng och handlade också, och köpte juice (kors i taket). Var nog mest för att flaskorna var så fina och för att det var grapefrukt-smak på. För jag älskar grapefrukt! Jag gillade bara den smaken med grapefrukt, men Benny gillade den andra bättre, men jordgubb-blåbär-äpple.


Den goda juicen

Kommentarer
Postat av: sandra

shit vilka fina. Man blir juh lite sugen...

2008-07-18 @ 10:26:03
Postat av: Sandra

Den vänstra me blåbär skulle nog va god o båla på flinar

2008-07-18 @ 11:20:53
Postat av: Lollo

Ja, då skulle den med blåbär nog funka bättre! bara dricka som den var, var ingen höjdare.

Puss

2008-07-18 @ 11:29:03
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina

shiiit, honom ska jag akta mig noga för :P

2008-07-18 @ 21:04:04
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0