Jag blir så trött på folk!

Datum:2008-07-21 Tid:20:21:47   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Fan, jag blir så trött på folk! Var precis ute i tvättstugan nu, som jag nyss skrev att jag skulle. Och när jag kommer ut dit, är tvättstugedörren uppbryten! Min klump som satt i låset är borta och låsgrejen är helt sne! Varför?? För ingenting är borta, varken tvättmedel eller sköljmedel eller någon tvätt! För tvättmaskinerna var inte ens öppna! Fan!! Jag blir så trött! Så onödigt!! Om man sen inte ska ta nåt heller!! Åhh!! Så vi ringde Stångåstadenjouren och sa att låset var paj. Och vi ville ha en ny klump sen ;) 


Ja, man blir ju lite ledsen. Men mest ARG!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Lollo!

Nu har jag tillagt din blogg i min favoritmapp.

Själv klara rjag mig utan en blogg. Roligar eo läsa andras :) Hopppas allt är bra!

2008-07-21 @ 20:58:12
Postat av: Lollo

Bra, då vet jag att jag har en läsare i alla fall ;)

Kram

2008-07-21 @ 23:08:02
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Folk har lite svårt med de där som kallas "Ditt&Mitt" -morr- Men de var ju tur att ingen tvärr var borta iaf!!

Tack för en super trevlig eftermiddag! <3

2008-07-22 @ 12:56:58
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Evelina

Hoppas ni har det bra på "semestern" :)

Lånade din bild lite bara, det är väl okej antar jag..



Förresten, kom hem snart! Vill ha nåt att läsa :)

kramkram

2008-07-25 @ 18:58:51
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0