Grekisk buffé

Datum:2008-07-28 Tid:22:47:28   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

På onsdagen var Benny ute och fiskade med Roger, och jag och Wilma (mina föräldrars hund) låg under äppelträden i en solstol hela dagen och bara tog det lugnt. Det var ju så varmt, gick ju inte vara i solen ju! 


Här, med en korsordstidning och en flaska vatten, tillbringade jag större
delen av dagen


Wilma tyckte också det var väldigt varmt

När Benny och Roger kom tillbaka på eftermiddagen, grillade vi lite korv och åt och satt i trädgårdsmöblerna under äppelträden och pratade. När Roger åkt hem, badade jag och Benny lite i poolen, var 24°C varmt ett tag på eftermiddagen i vattnet! Riktigt skönt faktiskt, framförallt svalkande!

På kvällen åkte vi ut till Moon och åt, det var grekisk buffé där. Så mycket god mat! Jag var så mätt när jag gick därifrån! Blev dock lite besviken på vattnet, det gick inte och dricka vanliga kranvattnet, för det hade kommit in havsvatten i vanliga dricksvattnet. Så jag fick dricka juice till maten, väldigt ovanligt. Det gick inte ens och dricka te där, det smakade som man fick en kallsup när man badade.


Massa god mat


Grillen gick hela kvällen


Benny testade musslor :S

Efter maten tog vi en promenad ner till bryggorna och badplatsen.


Tänk om man bodde såhär, alledeles vid vattnet..


Lagnöbron, tyckte bilden blev väldigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0