Födelsedagskalas och Uggla

Datum:2008-07-20 Tid:16:23:03   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Började lördagen med en lång joggingtur utmed kanalen innan frukost. Fast det är nåt som inte är helt hundra i foten alltså, när jag väl springer, känner jag inget, sen i slutet kommer värsta värken, och några timmar efter är det hemskt!! Konstigt!

Åkte till Blacka på förmiddagen, till Bennys bror, han fyllde år i veckan. Och han fick inte bara ett paket kan jag lova, tog lite tid och slå in alla ;)


Björns paket ;)

När vi kom hem igen senare på eftermiddagen, låg victor i badkaret och badade. Han hade slutat tidigare, inte jobbat sånt där hemskt långt pass som han alltid brukar (06.00-21.00) och ville komma och vara med oss istället för och sitta ensam i Mjölby!

Senare på kvällen dök det upp mer folk och vi satt och pratade och sjöng lite SingStar. Mycket trevligt!! Planerna var väl egentligen att vi skulle ta med oss picknick ner till Uggla och sätta oss på en filt utanför och lyssna och mysa lite, men efter ett par timmar här hemma, blev syskonen Pettersson så hungriga, så vi hade picknick själva, vid köksbordet! Så vi åt vår mat hemma istället!! :) (Fast det hindrade ju inte syskonen Pettersson från att äta en gång till senare, när alla åt ;) )


Här blandas det för fullt! Evve och Jenny var törstiga efter cykelturen ;)


Victor gör drink till Benny


SKÅL!! Fast jag sympatiskålar bara, jag gick på vatten hela kvällen!


Benny börjar redan bli lite rund under föttera ;)

Sen bar det av ner till Berg och Uggla. Vi kom precis när det började bli mörkt och kallt, så de var väldigt kyligt att sitta där! Tyckte i alla fall jag då, som var nykter. Men vi åt (igen!!) och satt där ett tag och lyssnade.


Mat!!


Evve och Ankan picknickar


Börjar bli lite småkyligt nu..

Gick till Maruks en sväng för och få lite värme! Och musiken hördes ju dit med, var u bara 50 m från kanalen!  Markus spelade gitarr, jättemysigt!


Markus spelar och Ankan sjunger


Jenny är törstig som vanligt ;)


Fyllegänet


Gruppbild

Sen bar det av hemmåt igen, för att fortsätta kvällen! Jag fick köra två vändor med bilen, var mer folk med hem till oss, än vad det var på vägen dit! Och polisen var ute och åkte på vischan mitt i natten också!


Fredric rockar loss när vi kommer hem igen


Lite SingStar


Så söta


Pussipuss


Fredric har äntligen fått av sig kepsen, stackarn!
Och jag sitter med en stor filt om mig, så kallt!!


Det var en jättetrvlig kväll och natt, kom nog inte i säng förrens närmare 5 på morgonen! Så idag blir den slappardag!

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina och Jenny

Fan vad skoj vi ser ut att ha!! Det hade vi ju oxå :D



Tack så mkt för en jättetrevlig kväll!! Kram från oss

2008-07-20 @ 16:40:58
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Evelina

Har Fredric sett bilderna? :)

2008-07-22 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0