Fiskat

Datum:2008-07-31 Tid:12:48:14   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Igår var jag och Benny ute och fiskade lite! Eller inte så lite, vi var ute i båten 5 timmar, sen tar det nästan 1,5 timme och åka dit, så det blev ju hela dagen!


Benny fixar iordning båten för avgång

Det dröjde inte alls många minuter innan Benny fick fisk, såklart. En liten abborre blev det! Men Benny bara klappade den lite, och sen slängde han i den igen.


Lilla abborren


Jag har en geting i håret ju!!! Ahhhh!!!! Tur att jag inte visste det då,
för då hade jag nog hoppat i sjön!! Haha!!

Vi åkte runt och trollade mest, stannade bara på ett par ställen och kastade lite. Men det blir jobbigt och bara sitta stilla i båten hela tiden, så vi var uppe på land lite också, för att röra lite på sig och för och kissa.


Måste ju kolla mobilen när man kommer upp på land ju

Jag tror att jag ska bli fotograf eller nåt! Tycker det är jättekul och fotografera olika saker nu! Jag fotar allt! Allt, allt!! speciellt naturgrejer. Kolla:


Fin fjäril


Lite lingon på ön vi gick iland på


Det fanns näckroser i sjön


Varmt, hatten åker på :S


Fint!!

När vi kom iland igen och skulle åka hem på kvällen, kom det fram flera regnbågar, på tre ställen samtidigt, var de! Lite häftigt och se!


En av regnbågarna

Nä, nu ska jag gå och städa lite, behövs, tror inte jag gjort det alls på semestern! Ahh!! Fast, vi har ju inte var hemma knappt.. Och sen skulle Victor komma förbi och fika på vägen hem från jobbet. Tvätta lite måste jag med. Just det, vi har inte fått nån ny klump till tvättstugan än! Så Benny ringde Stångåstaden förut för och kolla var vår klump var, men det låg en beställning på sen ny klump hos ett annat företag. Så den kommer väl vartefter.. Tur att det alltid finns tider, så man inte behöver boka, då hade de ju inte vart så kul. :S

Dax och sätta igång!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0