Beskök i Norrköping

Datum:2008-07-31 Tid:12:22:20   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

I tisdags klippte jag mig! Fick äntligen en tid, vet inte hur många gånger jag ringt och kollat om det finns nåt ledigt samma dag, men inte funnits nåt. För jag vill inte boka nån tid i förväg nu under semestern, jag vill ju inte vara uppbunden bara för en klipptid, som jag kan göra när som annars! Men, hur som helst, i tisdags blev det av! Jag klippte bara topparna och tunnade ur massor, nästan inget hår kvar!! Haha! Nä, men det känns ju bara så första dagen! Jag har så himla tjockt hår, så det behövs göras varje gång. Och frisören var jättetrevlig, vi pratade Bulgarien massa, hon hade vart där, dit vi skulle!

Efter klippnignen åkte jag med Benny till Norrköping, och han åkte vidare och fiskade. Var runt hos flera stycken och bara åt och fikade hela dagen! ;)

Hur som helst, så var besök nummer 3 hos Andreas och Lovisa! Var länge sen jag var där. Vi gick till HC och handlade lite och köpte fika. Satt hemma på deras balkong sen och fikade på det goda vi köpte! Lovisa åt negerboll och jag åt biskvi med bit choklad med smultron- och päronfyllning!! Ja, det var så underbart gott som het låter!!


Fika!! Men Lovisa har redan ätit lite på sin negerboll ;)

På kvällen var det dags och åka vidare, och besök nummer 4. Tog bussen till Sandra (ville inte gå i värmen från Hageby och nästan ända ner till polishuset) och var med henne på jobbet fram till hon slutade. Och lagom när jag kom hade hon gjort mat, fläskfilé och grönsaker och tzatziki! Så passande!! ;) Haha!! Det var riktigt, riktigt gott!


Och, ja, Sandra och jag är tzatzikiomaner!! :P

När Sandra slutade kl 22, skulle vi tvätta hennes bil, den var helt kletig!! Sandra hade ju ställt den under träden på Kungsgatan, inte så smart. Så vi åkte ut till Shell, och tänkte, det är ju halva priset på vanliga biltvätten så här sent på kvällen, så vi tog en sån! Och jag tror inte att det hade vart så kul och stå och gno på det där kladdet själv..


Innan tvätten. Kolla på fönstret, man ser hur kladdig bilen är där,
i skenet från blixten

Och det gick ju som det brukar när Blondie 1 o 2 ska göra saker de aldrig gjort förut. Haha! Körde lite fel först, missade infarten till tvätthallen, fick köra ett extravarv på parkeringen.. Haha! Sen var vi väldigt trött också, bådatvå, och det gjorde nog sitt till. :P


Sandra lite nervös, hennes första tvätt


Hmm, vad är det här? :P


Här syns iaf att håret är kortare framtill!


Sen kom fluffet över bilen, bilen blev som en stor bakelse!


Bilen är klar!! Inget kladd längre!!

Lagom när bilen var tvättad, ringde Benny och sa att han var på g, att de hade fiskat klart. Han kom och hämtade mig och vi åkte förbi Björn och Madde också på vägen hem, och hämtade lite grejer vi glömt. Var inte hemma förens strax innan 12, och då var jag ju hungrig igen, så vi åt lite på film. Såg Arn, men, jag har en lte fråga. Ska inte Leonardo DiCaprio eller vad han nu heter vara med i den? För vart är han då i sånna fall! Jag såg honom då inte! Om han inte har ändrat sig sen Titanic, vill säga!! Haha!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

asg Leo Leo, flikkornas dröm... hehe ja tror ionte att du kan ha missa honom OM han var me, eller ser man grabbsen ur en annan vinkel som ung 14 åring,precis som på fyllan ;P



Bilen blev klockren!!!! hahaha en oskuld mindre.



Fin blogg du har. Tesse hälsar. puss

2008-08-01 @ 09:52:34
Postat av: Lollo svarar Sandra

Nä, jag tror faktiskt inte han var med! :P

Ja, vi kankse skulle umgås i biltvätthallen oftare, de var ju ritigt nice ju! <3

Pussa Tesse från mig! O puss till dig med! ;)

2008-08-01 @ 23:20:53
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0