Badat i Hultsjön

Datum:2008-07-31 Tid:23:51:24   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Kom precis hem från Hultsjön, har vart där och badat med Anna och Jocke. Var riktigt skönt i vattnet faktiskt! Säkert över 25°C tror jag! Varmare i vattnet än över ytan till slut.

På vägen dit stannade vi och köpte en engångsgrill och lite korv, så vi kunde grilla lite.


Jag och Anna badar


Vi tände grillen


Fortfarande ljust, precis när solen går ner


Dax för vurre!!


Pussipuss


Var hungrig efter badet ;)


Hmm.. Jocke??


Sötisarna äter korv


Såhär såg det ut när vi åkte hem, nästan lite spöklikt..

Precis när vi badat klart sista gången och skulle åka hem igen, kom det två rävar och sprang runt på gräsmattan och letade mat. Jättekonstiga, de var inte rädda alls, kom jättenära. Men fina var de!!


En av rävarna

Ja, det var en trevlig kväll, och väldigt skönt och komma ut och bada och svalka av sig lite! :) Men nu är det väl bäst och hoppa i säng, ska ju upp hyfsat tidigt imorgon! Ska åka till Vadstena med halva Bennys släkt! Och vi ska möta dem i Berg, för de ska fika där! Hallå, det är inte långt till Berg för dem! Den sträckan åker vi ju var och varannan helg ju, och inte stannar vi på vägen då för och fika! Phu!! Jaja, alla är vi ju olika.

Nä, dax och krypa ner då!

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Här har det oxå badats idag, men bara ett snabbdopp. Var alldeles för mkt barn där vi var. Var i Kårtorp och badade. Dock var detbara jag som var i, men det var skönt, men det var inga 25 grader. Kanske 21-22, men nu fick jag bada en gång i år iallafall :)

2008-08-01 @ 16:29:19
Postat av: Evelina

Har Benny klippt sig oxå? :)

Fina är ni i alla fall!



Vet inte om du sett min kommentar mkt längre ner, men jag blev ju så nyfiken..

Vem är det du syftar på? ;) (tror du fattar vad jag menar?)

Eller skojar du bara med mig? ;)

2008-08-01 @ 23:21:37
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Sandra

skapligt skönt!!

2008-08-02 @ 11:23:22
Postat av: LillaAnna

Idag är de tyvärr inte lika varmt.. :( nästan lite ruggit.. Men de är bara å säga till när ni blir sugna på ett ljummet dopp bland rävarna.. :) Vi följer gärna me.. :)

2008-08-02 @ 16:04:08
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0