Sammanfattning 2008

Datum:2008-12-31 Tid:12:11:34   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Mmm, åkte till Bulgarien med Sandra ♥
Sen har jag gjort massa andra grejer, men de säger jag inte här.. :P

- höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

- dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är...

- vilka länder besökte du?
Bulgarien och Finland.

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Hmm.. Nej, det tror jag inte..

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Har många sånna datum...

- vad var din största framgång 2008?
Att jag har börjat tänka om på vissa saker...

- största misstaget?
Misstag?? Hmm.. Inget stort som jag kommer på sådär direkt. Har nog skött mig ganska bra!! :P

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Mmm, har nog drabbats av allt man kan drabbas av den här hösten! :S

- bästa köpet?
Resorna

- vad spenderade du mest pengar på?
Bulgarienresan och tv:n.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker...

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Takida - Curly Sue.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ja, de beror väl på vad man tänker på.

- vad önskar du att du gjort mer?
Skulle nog inte hunnit med och göra mera saker än jag gjort, varje lediga stund har det alltid vart nåt!

- hur tillbringade du julen?
Hemma i S:t Anna

- blev du kär i år?
Jag ÄR kär ♥

- hur många förhållanden?
Min Benny ♥

- favoritprogram på tv?
Ja, de är husfruar som gäller!

- bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon, bara lyssnat på ljudböcker. Men Camilla Läckberg böcker är sååå bra!!

- största musikaliska upptäckten?
Är nog att jag har upptäckt att min älskling faktiskt kan spela gitarr ♥

- något du önskade dig och fick?
Många saker.

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma med familj och vänner.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, att jag skulle fått ha mitt jobb kvar...

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil? Ja, jag är väl jag, och jag är som jag är!!

- vad fick dig att må bra?
Nära och kära ♥

- vem saknade du?
Sandra ♥

- de bästa nya människorna du träffade?
Hmm, har träffat många nya människor! Men om jag ska välja ut några, blir det Evelina, Jennie och Malin! Och Zigge!!

- årets sötaste?
Min Sandra ♥

- årets hetaste?


- årets största kärlek?
Benny ♥

- årets besvikelse?
Sparken...

- årets bästa?
Semestern!! ;)

- årets snällaste?
Benny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0