Nästa sista dagen på jobbet..

Datum:2008-12-19 Tid:21:49:57   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Japp, idag var det näst sista dagen på jobbet. Usch! Hemsk!

När jag kom i morse hade Anna lämnat en lapp i mitt skåp i omklädningsrummet. ♥ Jättegulligt, men sorgligt, fick gå in på toan och gråta en skvätt :`( Nattgänget hade gått hem tidigare, så de var inte kvar när vi kom på morgonen. Så eftersom hon inte var kvar när jag kom, hade hon skrivit en söt lapp i skåpet. :)

Men i övrigt var det ingen höjdardag på jobbet. Chefen hade nog inte vaknat på rätt sida imorse, mer än så kankse jag inte behöver säga. Tror hon skiter i mig fullkommligt, eftersom jag ändå slutar nu. Plus att hon inte ens sa hej då till mig idag!! För hon lär väl inte vara på jobbet mellan måndag och tisdag natt och säga farväl. Kankse inte ska skriva sånt här, men jag blev så jäkla besviken och ledsen på det, med framförallt arg!!

Ja, en jobbig dag var det. Tårarna var nära så många gånger. När folket säger hej då, lycka till i framtiden... Åhhh!! :`(

God Natt


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Älskade vän.. var inte lessen.. det är företages stooora förlust att du slutar.. försök tänka possitivt nu.. du kommer kunna plugga/jobba med något du verkligen vill göra! Jag kommer sakna dig fruktansvärt mycke på jobbet.. det kommer aldrig bli de samma utan dig.. :,( -krama hårt- <3

2008-12-19 @ 23:21:43
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vet inte riktigt vad jag ska säga, för inga ord kan göra så att du mår bättre. Kan inte sätta mig in i hur det känns för dig, men hur som helst vill jag att du ska veta att jag finns här för dig om du vill prata! Tycker så synd om dig..



Och förresten, den dära chefen du har kan ju ta och dränka sig eller nåt! Så där behandlar man inte sina anställda! Kram kram

2008-12-20 @ 13:52:07
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0