Naglarna!!

Datum:2008-12-11 Tid:11:18:13   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Igår innan jobbet, var jag och fixade naglarna!! :D Äntligen!! Nu är det ju bara en vecka kvar på jobbet, så jag tyckte att jag kunde göra det! :P

Vilken tid de tog! 2 timmar!! Mycket torktid... Men fint blev det! Tog mörklila med glitter, ute på spetsarna bara. Fint med lite glittrigt nu till jul och nyår! :D Se hur länge det håller, jag skulle måla på med genomskinligt lacka varannan dag. Och ja, det är mina ega naglar, inget fusk här inte!! :P




Fint va?? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh de e ju jätte fina hjärtat!!

2008-12-11 @ 15:13:30
Postat av: Anonym

titta på länken. e det inte einar?????????

Postat av: Malin

De blev så himla fina naglarna! Min smak :D. Jo jag har använt cykeln ngr ggr. Men blir irriterad när siffrorna försvinner hela tiden.. Hmm.. Kanske de inte alltid är lösa utan kanske dåliga oxå. Ska fundera på om jag ska byta ut dem el lämna tillbaka cykeln. Synd isf. Hälsa Benny detta oxå, han undrade! :) Ha det gott! Ps Zigge har fått smärtstillande o infl.hämmande o ska ha mkt massage!

2008-12-11 @ 16:32:40
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Jennie Adecco

Det blev grymt fint! Klart Julfint.. Du har fått mersmak efter semestern förstår jag ;) haha

2008-12-11 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0