Mat och hundvakt

Datum:2008-12-15 Tid:21:50:46   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Har precis lagat mat, och den var inte äcklig kan jag lova!! Herrejäklar vad det var gott! Var nog det bästa jag någonsin gjort! :P Eller så var det för att jag var så himla hungrig. Gjorde morötter, paprika och potatis i ugnen och sen kött och tzatziki till. Underbart gott! Kolla:



Och självklart blev det ju några matlådor! :P

Visst ser det gott ut? :)

Sen är jag och Benny hundvakt nu också! Lille Zigge är här!! :D Jag hämtade honom igår kväll, så har han vart här sen dess! Han är så go! Skönt med lite sällskap också, någon att gosa lite med!

Men herregud, hans fisar är inte att leka med! Oj oj oj, säger jag bara! Det är nog det värsta jag vart med om! :P Inte lätt och vara hund inte! :P Var lite orolig för hur det skulle gå inatt, var han skulle ligga, om han kunde slappna av och sova och så. Men Benny la hans filt på golvet nedanför hans säng, och där låg han. Tror han låg där hela natten i alla fall, jag har inte hört honom. För kl 5.00 imorse när jag gick upp, låg han där på filten så snällt! :)

----------------------------

Nu har Malin precis vart uppe och hämtat lille mannen, han ska sova hemma inatt. Så jag hämtar honom imorgon efter jobbet igen! :)

Nu ska jag ta mig en kopp te och sen krypa ner i sängen. Kankse till och med är vaken när Benny kommer hem, så jag får se honom lite också :)

God natt mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0