Make over av köket!

Datum:2008-12-20 Tid:20:41:38   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Nu har vi precis börjat att göra en make over i vårt kök! Benny har köpt sånna här kakelklistermärken som man klistrar på. Blev ju världens skillnad! Har bara provat att sätta upp några klistermärken, ska kolla så det verkligen blir bra och att de verkligen sitter kvar, innan vi sätter upp resten. Vad tycks?


Innan


Och efter

Sen har vi städat här idag. Det var verkligen välbehövligt! Har dragit ut lite för länge på tiden den här gången! Har ju inte vart så himla lätt med min hand senaste veckorna.

Björn, Madde, Nicoline och Nova var här idag! Vi hade köpt lite julgodis som de var och hämtade. Fikade och sen åkte vi ner till Hemköp och handla lite. Så vi, eller ok då, Madde, gjorde egna hamburgare. Jättegoda!! :)

Lille Zigge var här uppe dag också. Han gillar barn, sa Malin igår, när jag frågade. Och det är ju kul för Nicoline och Nova att leka lite med en hund också. Nicoline gick det jättebra med, Nova var lite rädd för honom i början. Men det släpte! Tror inte jag har sett Zigge så aktiv en hel dag förut. Så fort de åkte hem, gick han till sin korg, och där han gan legat och snarkat sen de åkte! Han blev nog trött av allt lek med barnen, den lille mannen!!

Nu ska jag måla på mina naglar lite, det börjar släppa massa nu. Har fuskat med det några dagar..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jäklar vilken skillnad det blev! Men skitsnyggt, funderade på att göra sådär själv en gång men det blev aldrig av ;) kram

2008-12-20 @ 21:45:15
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Daniel Johansson

Riktigt snyggt!! Vi har sådana hemma i badrummet :) (Y)

2008-12-22 @ 22:45:47
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0