Lucia!!

Datum:2008-12-13 Tid:11:40:26   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Lucia idag då! Såg nåt luciatåg på tv nyss. Tycker det är så fint, så mysigt!! Igår fick vi se luciatåget på jobbet också. Vi skulle upp till matsalen och hämta lussefika (lussebulle och pepparkaka) som vi får av Cloetta varje år. Och precis när vi kom upp till matsalen, stod lussetåget utanför och väntade på att få gå in. Så vi stod kvar inne i matsalen och kollade på dem ett tag :) Så fint!!

Men det känns ändå så himla konstigt att inte få gå med i tåget själv! För alla år, hela tiden man gått i skolan, har jag vart med i tåget själv. Så man kan ju alla låtar utan och innan. Och det är ju en speciell känsla att gå med. Jag vill vara med nu också!! Sista året jag var med, när jag gick i 9:an, var jag Lucia i S:t Anna kyrka. Det var en upplevelse! :)

Men, nu när man börjar bli så gammal, så får man nöja sig med att kolla på! :P Fast jag är nästan lite smått anti när jag inte får vara med själv.. :P


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Vi hade ju vita kläder på oss.. du hade bara behövt säga till så hade vi hoppat in lite snyggt i lucia ledet!!! Lätt!! <3 Kramen

2008-12-13 @ 18:26:15
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0