Konstiga drömmar

Datum:2008-12-11 Tid:11:02:43   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Hade sån himla konstig dröm igår natt. Det sitter kvar än! Drömde att jag och Sandra var utomlands, vet inte var, men någonstans likt Bulgarien. Och på alla sånna där turistställen brukar det ju finnas tatuerare, som tatuerar väldigt billigt. Jag själv får ju inte tatuera mig, eller, är i alla fall rekomenderad att inte göra det, pga att jag får ärr så himla lätt. Så skulle jag tatuera mig, skulle hela min tatuering bli ett stort ärr. Så säger i alla fall läkarna, så därför är det ju dumt och chansa och faktiskt göra en tatuering. 

Sen är jag är nästan hundra på att jag kommer få ett stort fult ärr på handleden nu, efter tevattnet. Ser redan tendenser till det... :´(

Hur som helst, i drömmen hade jag mitt fula ärr på handleden, och tänkte "va fan, jag är så himla ärrig överallt ju, så jag kan lika gärna tatuera mig, prova i alla fall!" Och när jag ändå tatuerade mig, kunde jag ju lika gära ta hål i öronen också!! ("Får inte" ta hål i öronen heller, får då kommer det antadligen bli två stora knölar på mina öron...) Så i drömmen tog jag hål i öronen (jättefint!! :D ) och hade valt ut en jättefin tatuering. Skulle ha den på handleden, ett litet slingrande hjärta. Jättefint! Men precis när de skulle börja tatuera, vaknade jag. Var tvungen och kolla på handleden, så jag verkligen inte hade nåt där!

Skulle vilja ha nåt där på handleden. Fast huden är ju så himla tunn där, gör säkert skitont att tatuera sig där! Kanske skulle chansa... Är det värt det? Får jag ärr efter tevattnet, kan jag ju lika gära ta ett ärr efter en tatuering bredvid liksom... Nä, jag vet inte.. Det är väl dumt. Men jag tycker det är ju så jävla orättvist, att jag inte får!! Inte ta hål i öronen eller någon annastans heller.. Usch!! :`(


Någonting liknande det här, var det som jag hade i drömmen...
Tror jag. Fast inte så mycket krusiduller runt om.. :P


Denhär tyckte jag var lite fin också.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0