Kl 02.52

Datum:2008-12-05 Tid:02:52:13   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Sitter här på jobbet och försöker att hålla mig vaken. Börjar bli så himla trött nu. Klockan är ju snart 3, och runt där brukar det ju alltid vara värst! Bara tre timmar kvar, sen är det helg!! :D

Imorgon får jag inte sova så länge heller, ska vara på vc 11.45 och kolla brännskadan. Och är det samma väglag imorgon som det var igår kväll när jag gick till jobbet, lär det ju ta en halvtimme bara att gå till vc. Herregud vad det var halt! Men jag går nog hem och fortsätter att sova lite efter läkarbesöket :) Kanske passar på och handla nåt till middag när man ändå är nere i city :P

Sen på lördag blir de och gå upp tidigt igen, ska med Sandra till Sthml och gå på föreläsning. Nåt med kost och hälsa, tror jag det var. Intressant tror jag det är i alla fall! Och en utflykt till Sthml är ju aldrig fel! :)

Annars blir nog helgen lugn, vad jag vet nu i alla fall. Men det där brukar ju ofta ändras.. :P

Nähä, kankse skulle jobba lite då... :S

Puss å god natt (snart i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0