Julafton

Datum:2008-12-29 Tid:19:40:49   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Ja, julaftons morgon har ni ju redan läst om..

Men vaknade väl runt 9-tiden sen, vi gick upp och åt frukost! Riktig julfrukost, risgrynsgröt och skinkmacka! :) Packade, duschade och gjorde oss iordning för avfärd mot S:t Anna.

När vi svängde ut från garaget, kom tomten faranded på sin mc (inte släde?!?!) så vi var tvugna att köra efter för att få ett kort på honom! :P


Undar vem den mystige tomten är... :P

Kom fram vid 1-tiden, packade in alla grejer (kändes som om vi skulle flytta, eller åtminstånde vara borta en hel vecka, så mycket grejer hade vi). Drack lite glögg och myste lite. Tar väl resten av dagen i bilder, som vanligt :P


Lille Tarzan ♥


Kalle Anka på tv


Wilma var julaftonsfin


Julgranen med massa paket under


Efter Kalle var det dags för julmaten :D


Mätta efter all mat...


Jag hade köpt kattgodis till Taz och Ior, men Wilma var mer intresserad av godiset än katterna!


Tarzan åt lite i alla fall :)


Wilma fick ett ben också :)


Sen var det dags för julklapprna!!


Victor fick David Batras bok :P


Benny får paket :)


Amanda fick ett jättestort paket...


Mamma fick äntligen sin Sex and the City-box!!


Mamma och Pappa fick biljetter till Diggiloo i sommar av oss barn


Fick det fina halsbandet  och ringen jag har på bilden i julklapp :)


Efter alla julklappar var det dags för lite ost och kex :)

Fick ett jättefin halsband med hjärta, en ring, pyjamas, ett headset och en jättefin stickad kofta  från Gina Tricot som jag länge spanat på! ;) Tack så jättemycket!!

Senare på kvällen gick det obligatoriska plump-mästerskapet av stapeln! Blodigt allvar då! Haha!! Men jag var bara med en omgång, sen gick jag och Amanda och lade oss. Jag var så himla trött, eftersom jag var uppe så tidigt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0