Jag spricker!!

Datum:2008-12-13 Tid:10:21:07   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Alltså, jag vet att jag nästan bara klagar här, på alla mina konstiga kramper jag haft den här hösten. Men det är något fruktansvärt den här hösten, jag har aldrig vart så sjuk som jag har vart nu!! Jag lovar, jag är inte så här jämt!! Men nu är det illa igen.. Jag börjar spricka.. Japp, mitt sår på handleden spricker! Det börjar ju torka på riktigt nu, huden drar ihop sig, och räcker inte riktigt till. Så det sprickerså fort jag rör mig! Och det gör så J Ä V L A ont!! Jag kan inte ens dricka ur ett glas längre. I och med att brännsåret sitter precis i väcket mellan handen och armen, rör man ju på den hela tiden. Och försök att dricka ur ett glas med helt stel hand och arm får ni se! Det är inte att leka med.. För att inte tala om toabesök.. Haha, det är inte lätt det heller!!

Så igår var det illa, som tur var gjorde vi knappt nåt på jobbet. Jobbade ihop med Anna igår, det var länge sen! Men det var väl sista gången också.. :( Sen var jag och Benny inne i stan en sväng. Var jättejobbigt att gå runt där med handen! Folk puffar och knuffas och man går emot varandra. Och vad är det som brukar krocka! Jo, armar och händer!! AJ!!!

När vi kom hem, skulle jag ta och diska några matlådor som stod på diskbänken, tänkte jag. Men det gick inte! Stod bara och tjöt av smärtan! Så Benny sa åt mig att gå och sätta mig i soffan och inte göra någonting, så han fixade till allt hemma! Min älskling!! ♥

Idag ska jag bara ta det lugnt. Bara försöka slå in paketen till ikväll. Och kankse gå en sväng till Hemköp och köpa lite glitter, man måste ju ha glitter i håret när det är Lucia!! :)

Och imorgon ska jag och Jenny åka in till stan och fika med Adecco Jennie!! :D Än så länge är hon ju faktiskt Adecco Jennie! :) Måste ju säga hej då, hon åker ju till värmen och jobbar snart! Kul för henne att hon har nåt nytt på gång!

Nu ska jag göra lite frukost!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjo ho! Det gör ingenting att du "klagar"! Det är DIN blogg o du skriver vad du vill :) Kom på att det är bara att säga till om du vill ha hjälp med såret. På mitt vis du vet.. Ha en kul kväll! Kram Malin o Zigge bus

2008-12-13 @ 16:41:39
URL: http://malinozigges.blogg.se/
Postat av: Jennie (Adecco) haha

Jag är med i din blogg! Jag är med! jag är med :D haha. Kul juh!

2008-12-13 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0