Fika med Joen

Datum:2008-12-30 Tid:19:37:47   I kategorin:Allmänt | 0 Kommentarer

Var i Norrköping och träffade Joen idag. Var länge sen vi sågs sist, så det var jättekul att ses igen!!

Gick en sväng på stan, Joen skulle ha nya kläder till nyår. Själv köpte jag en tröja och sen en prensent :P


Joen


Vi fikade med tonfiskmacka och te


Och jag!!

Hoppas att vi kommer ses lite oftare i alla fall, kommer väl antadligen hålla till lite i Stockholm nu när Sandra flyttar dit. Och tydligen kommer Joen och Sandra bo bara 5 min med bil (tror jag det var) ifrån varandra!! :)

Väldigt kul och ses igen!! :D

För övrigt skulle jag nu fortsätta och registera mig på Arbetsförmedlingen. Och precis när jag har skrivit in alla mina anställningar, kommer det upp en stor varningstriangel: Ett fel har uppstått. Var vänlig försök senare!! Kul då!! Det är nog inte meningen att jag ska vara arbetslös.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0