Spruta - igen

Datum:2008-08-21 Tid:19:49:11   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Igår var det dags igen, spruta nummer två inför Bulgarien. Och den här gången gick det riktigt bra, Sandra var jätteduktig. Fille var med in också som extra stöd. Så nu är det bara en kvar - om ett halvår - så har vi skydd resten av livet. :)

Efter sprutan tänkte vi att vi skulle gå på marknaden, för det är ju Augustifestival i Norrköping nu. Och då tror man ju självklart att det är marknad alla dagar. Men vi gick halva Norrköping runt, men inte fanns det någon marknad inte! Haha! Det visade sig att marknaden inte var förens på fredag-lördag.

Vi gick till Fräcka och fikade lite istället och jag köpte mig en ny skolväska höll jag på och säga, men en jobbväska. En svart och cericerosa Pumaväska, jättefin! :)

Jobbar ju natt den här veckan, och kunde inte alls sova igår på dagen. Så jag gick upp och var redo och åka till Sandra vid 12-tiden. Och vem kommer hem när jag ska åka precis? Jo, Benny. Han kom hem tidigare eftersom han hade vart på jobbet under natten och jobbat lite, för han har jour. Så det blev ju bara hej - hejdå. Och samma sak på kvällen när jag kom hem från Sandra. Hörde jobbmobilen ringa redan ute i trapphuset, och han var tvungen och åka ner till jobbet. Hej - hejdå igen. Plus att det hände idag på förmiddagen också, jag kunde inte sova längre och tänkte gå upp, och precis då ska han åka och fixa bilen, hej - hejdå. Och han kommer nog inte hem förens imorgon någongång, sen jobbar han hela helgen, så framåt nästa vecka ses vi nog igen. Hehe. Fast jag klagar inte alltså, tycker bara det är så himla komiskt, det är som att det inte är menat att vi ska ses den här veckan. Haha! Men det är faktiskt skönt, skönt och vara själv! :) Kankse låter dumt och konstigt, men jag tycker faktiskt det! :)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Var på möte på jobbet, så det blev ju nästan 2,5 timmar komp, aldrig fel. Sen var det träning direkt efter, body pump. Äta, duscha och nu sitter jag här. Ska väl vila lite innan jobbet tänkte jag, eftersom jag sovit dåligt hela veckan. Så jag orkar med sista natten.

Puss å kram mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Trist när ni knappt ses ju.. Jobbigt i längden kan jag tro, men såklart är det skönt ibland oxå ;)



Jobba lugnt!

2008-08-21 @ 21:17:08
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: benny brandman

hehe vi han ju ses en halvtimme på kvällen med ju ;)

2008-08-21 @ 22:56:35
Postat av: LillaAnna

Jag vet hur de är att inte ses så mycke.. ibland är de lite skönt.. men i längden blir de super tråkigt.. Jag vill ha semester igen... :( Men igår kom vi fram till att man bara jobbar 19 veckor fram till Julledigheten.. å de är ju ingeting.. så snart är de lite ledigt igen :D

2008-08-22 @ 09:11:53
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0