Snart halva veckan gått!!

Datum:2008-08-26 Tid:23:04:24   I kategorin:Allmänt | 2 Kommentarer

Jaha, då har man jobbat klart för idag då! Tiden gick riktigt fort idag, och nästan halva veckan har gått! :) Det går undan!! Fast imorgon blir det nog en jobbig dag, ska på möte på jobbet mellan 9-12 eller nåt sånt, sen tillbaka till halv två och prova ut hörselproppar, och sen jobba till 22. Känns tungt redan nu! Men, det ger timmar till Bulgarien! :D Inte längt kvar nu!! :D

Vi var inne i stan i förmiddags en sväng (lediga samtidigt för en gångs skull) och skulle kolla på TV och handla lite. Hem, och lagade någon ny sorts korvgryta som jag hittade recept på, faktiskt riktigt god! 

Och så vart vi bjudna på tack-för-hjälpen-för-flytten-middag på lördag av Jenny. Det var snällt! :) Plus att årets höjdpunkt, Ljungsbro marknad är i helgen. Hehe. Börjar faktiskt bli lite trött på marknader nu, men, det är väl bäst och gå en sväng på byn i helgen och kolla lite ;) Hehe!! 




Min lilla stumpa, se nu till att allt ordnar upp sig runt omkring! Både du och bror! Fan, kan ju inte ha det såhär!! Jag älskar ju er!!  :`(  Jag är ju här för er!!







Kommentarer
Postat av: Jenny

klart att jag vill bjuda er på lite tack för hjälpen middag... ja det är skönt att det snart har gått halva veckan... kram

2008-08-26 @ 23:07:20
Postat av: Sandra

Men du är underbar min tös! Du vet att ja finns för dig me i ur o skur. Du är fantastisk!

2008-08-28 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0