Skännninge Marknad

Datum:2008-08-09 Tid:13:54:22   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Kankse ska ta och skriva lite om Skänninge, var ju där på marknad både i onsdags och i torsdags!

I onsdags var jag där med Ankan, Evve och Enya, men då köpte jag inte speciellt mycket, bara en strut brända mandlar (såklart) och 5 smörknivar för 20:-. Men sen kom jag ju på att det var ju ganksa onödigt, för, för det första äter jag inte smör på mackan, och sen äter jag inte mackor speciellt ofta heller. Men, det var fina färger på dem! ;)


Onsdagens inköp

På torsdagen var jag med Benny, mamma och Amanda. Då handlade jag lite mera! Och det var inte alls lika mycket folk, man kunde ju gå hur man ville, och det var skönt! För det är ju det som är det värsta med marknader, gå och trängas med allt folk, och man kommer inte fram till stånden för att kunna kolla. Men torsdagen var jättebra och gå! Så, här kommer torsdagens inköp:


En jättefin hårklämma


Två nyckelband
(Amanda blev jätteledsen för det inte fanns nån med Lillasyster :( )


Äpple och kanlechips, dvs torkade äpplen med kanel på :P


Det här tyckte jag var smart :P En låda och lägga kiwi i, så de inte blir
mosiga i väskan! Och så fick man med 4 st sånna här kiwiskedar + 4 gula
kiwisar, för bara 20:-. Går ju även och lägga typ nektariner i, för har ju också
en tendens till att mosas i väskan på vägen till jobbet...

Ja, det var väl det hela.. Och sen köpte vi två nya lampor som vi ska ha i vardagsrummet sen, när vi gjort om det. Men, de får ni se sen när vardagsrummet är klart! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

så himla smart att ja tuppar av! så kladd fritt! tack du glade som utveckla den idén!!!

2008-08-14 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0