Rihanna - Cry

Datum:2008-08-16 Tid:15:31:41   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Jag är helt beroende av Rihanna - Cry, den är så bra!! Jag lyssnar på den hela tiden! Underbar låt! Sorglig, men sann.. Lyssna på den!



För övrigt har jag precis fixat tilltugget till förfesten, morots- och gurkstavar med dipp. Tänkte lägga upp det på det nya fatet sen som jag köpte när jag, Anna och Jocke var inne i stan i onsdags. Fast jag la ner det vanliga burkar nu, vill inte balansera det fatet med allt på ända ner tell Ljungsbro City ;) 

Och så börjar det väl bli time och hoppa in i duschen. Fredric kommer vilken sekund som helst, så då förpassar jag väl mig in till badrummet, som vanligt ;) Kankse inte ska gå på grisfest som jag är nu, har ju inte duschat efter träningen än heller :P Annars vill ingen sitta bredvid mig. Hehe.

Vädret ser ju ut och bli riktigt bra till kvällen också, det är klarblå himmel och sol här nu! Fast i och för sig är ju vädret lite smått opålitligt idag, regn, sol, regn, sol, regn, sol... Bara det är upphll ikväll så! :)

Satt och kollade på bilderna från grisfesten förra året. Och fick syn på den här bilden, det är tydligen så, att alla nykomlingar måste göra någonting inför alla andra. Här på bilden vet vi nog inte ännu vad i ska göra, men dommen blev: spela luftgitarr!! Så, alla vi här på bilden fick så vackert göra det! Och då kom jag och tänka på att det är ju i alla två nykomlingar i år som jag vet, Fredric och Carro, undra vad de får göra!! :P Ska bli roligt och se :P


Snart daxs för luftgiutarr ;)

Nähä, kanska dax och ta tag i det nu då!

Ha en bra kväll, alla mina vänner, och alla andra som jag känner!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Håller me.. de är en super bra låt..

Men gumman.. de är som sagt en sorgsen låt.. å är man lessen över nåt så ska man inte hålla de inom sig.. nån dag måste du, jag å säcken ses... ;)

Ha det så skoj ikväll!

-krama-

2008-08-16 @ 16:17:18
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Lollo svarar Anna

Ja, det är en väldigt sorgsen låt. Men, jag bara fastnade för den, har nog ingen orska till det nu, vad jag vet.. hehe..

Kram kram

2008-08-17 @ 19:51:13
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mamma Mia Here I Go Again :D Haha!

2008-08-19 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0