Restaurang <3

Datum:2008-08-23 Tid:22:51:39   I kategorin:Allmänt | 5 Kommentarer

Idag sov jag länge, länge, ända till 11 nästan, då ringde Sandra. Hon hade precis kommit hem från jobbet och träning då, och skulle äta frukost och sen sova hela dagen, för en gångs skull ;) Så jag låg kvar i sängen medans hon åt fruksot, och när hon var klar, gick jag upp. Så, klockan var nog närmare halv tolv innan jag kom upp! Men skönt var det! Tog en sväng i skogen direkt innan frukost på en timme, var länge sen jag sprang i skogen! :) Så det var en upplevelse ;)

Kom hem, åt frukost och skulle bara kolla mailen innan jag skulle börja möblera i vardagsrummet. Men jag fastnade med Lovisa och Evelina på msn, så två timmar försvann direkt. Och helt plötligt var klockan halv 4, Benny skulle sluta jobba 4, och jag hade lovat att plocka ur alla skåp i alla fall, så vi skulle bära möblerna när han kom hem direkt. Men, nä, jag hann inte på en halvtimme, jag började inte ens, för jag hittade gamla fotoalbum i en av hylllorna som jag satte mig och blädrade i. Och det var kul! Gamla minnen! Roligt! :)

Men vi struntade i och fixa vardagsrummet, ingen av oss kände för det. Istället hoppade vi in i duschen och gjorde oss iordning för att åka in till stan och äta. Benny ville bjuda mig på namnsdagsmiddag, och det säger man ju inte nej till ;) 3-rätters, blev det. Jag åt vitlöksbröd med någon vitlökscreme och sallad till förrätt, potatisgratäng och fläskfilé till huvudrätt, och sen jordgubbspannacotta till efterrätt!! Det var så gott!
Tack min älskling! <3


Ungefär såhär såg den ut ;)


Nu ska jag nog snart krypa ner i sänge, imorgon blir det ju och gå upp tidigt, ska ju till storstaden och se Mamma Mia med Lovisa! Första gången jag åker till Globen också, men det är ju inte så stort som man tror, har jag hört. Jag värmde faktiskt upp lite igår inför morgondagen, för Benny hade tagit ett vanligt kassettband av sin mamma och testet om kassetten i bilen fungerade. Och det råkade ju vara just ABBA på det bandet! Så igår när vi åkte till Norrköping lyssnade vi på ABBA!! Haha!! ja, just det ja, vi var ju i Norrköping igår också, med Björn och Madde. Gick lite på marknaden och kollade lite på de som spelade på de olika ställena. Köpte i alla fall en Oriflame lotion som jag länge tänkt köpa, för den luktar så gott, men är alltid så dyr i tidningen. Men nu var den mycket billigare! Använde den förut efter duschen, den luktar underbart!!


Vill ha alla de här!!


Nu ska jag hoppa i säng! God natt och sov så gott sen, alla mina vänner!
Puss å kram

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Blev ju sugen på potatisgratäng jag med nu :P





2008-08-24 @ 00:12:47
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Ankan

Nu blev man ju hungrig. Fläskfilé är ju aldrig fel. Vi får gå ut o käka ihop snart tycker jag. Kram!

2008-08-24 @ 03:10:08
Postat av: Jenny

låter ju jättegott det där.. blir oxå sugen på att g ut o äta.... kram kram

2008-08-24 @ 18:09:20
Postat av: Lovisa

Tack för en supertrrevlig dag gumman :D Det var väl värt pengarna tyckeer jag =) "Say I Do" "I do Id do" Haha

2008-08-24 @ 20:49:08
Postat av: Benny

MM maten var faktiskt jätte god :). tack för sällskapet älsklingen <3

2008-08-26 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0