Mamma Mia

Datum:2008-08-19 Tid:19:18:31   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Igår kväll ringde Lovisa och frågade om jag ville med till Globen och kolla på Mamma Mia på söndag. De hade två biljetter kvar, hennes pappa har hand om bussresor och sånt dit, så då frågade hon om jag ville med. Och det ville jag ju självklart! Såg ju filmen precis när den kom, och den var ju jättebra, så då borde ju musikalen också vara det! Sen fick jag höra att det är den engelska verisionen vi ska se, men, det är nog bättre det än den svenska, för jag menar, jag vill ju inte höra låtarna på svenska! Eller sjunger de ändå på engelska, fast pratar på svenska emellan? Jaja, det här blir nog jättebra! :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Skulle tro att den är helt engelsk ;) Kul att få se den, ha så skoj! Kram

2008-08-19 @ 19:55:40
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Självklart ska vi ha riktigt skoj :D Det brukar ju inte vara tråkigt när vi ses iallafall :D Tur att låtarna är på engelska :D Vi får väl sjunga med skratt Ska bli intressant och se hur mycket av själva handlingen jag fattar med tanke det är på engelska skratt, men låtarna kan man ju :D

2008-08-19 @ 20:54:09
Postat av: Lovisa

Självklart ska vi ha riktigt skoj :D Det brukar ju inte vara tråkigt när vi ses iallafall :D Tur att låtarna är på engelska :D Vi får väl sjunga med skratt Ska bli intressant och se hur mycket av själva handlingen jag fattar med tanke det är på engelska skratt, men låtarna kan man ju :D

2008-08-19 @ 20:55:01
Postat av: Jenny

musikalen är jättebra... man förstår handlingen även om dom pratar på engelska..i den svenska uppsättningen av mamma mia så har dom översatt alla låtar till svenska, och det var inte så bra... abbas låtar ska ju vara på engelska.. jag tyckta att den engelska var mycket bättre än den svenska.. kram kram

2008-08-20 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0