Mamma Mia!!

Datum:2008-08-24 Tid:22:30:34   I kategorin:Allmänt | 9 Kommentarer

Idag var jag och Lovisa i Stockholm och såg Mamma Mia på Globen. Jätte, jättebra var det! Alla borde se den, som inte redan sett det! Det var världens fart i Globen ju! ;)

Vi åkte buss från Norrköping, halv elva på förmiddagen gick den, och vi var upp strax innan ett. Så vi hade två timmar att strosa runt i köpcentret som låg precis bredvid och att äta. Vi gick och åt direkt, åt jättegod fläskfilé (idag igen ;) ) med grönsaker och hemmagjord pomme. Sen gick vi runt lite, jag köpte nya hårklämmor på Glitter, för vi hade fått ett rabatthäfte i bussen, så jag fick ta 3 betala för 2. Sånt gillar vi!! ;)


Lovisa och jag i bussen på väg upp till Sthml


Globen

Tyvärr fick man ju inte fota inne på föreställningen, så jag har inte mycket mer bilder än så och visa (ovanligt nog). Det kom vakter och tog folks mobiler och kameror om man hade dem uppe, för det var en tjej som stod ett par rader framför oss som filmade med sin mobil i slutet, men då var vakten där direkt och tog hennes mobil!

Ja, en mycket trevlig dag och jättebra föreställning var det! Se den!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja jag kan tänka mig att det var fart i globen.. det var det oxå i scandinavium där jag var o såg Mamma Mia.. håller med dig det är värd o se.... kram

2008-08-24 @ 22:37:52
Postat av: Evelina

Jag vill oxååååå :P

Kul att det blev lyckat i alla fall! :) Kramkram!

2008-08-24 @ 23:07:17
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Den var så jäkla bra :D Jag förstod större delen av handlingen trots engelskan:D Fina bilder du har tagit, men kunde du inte klippt bort mig ;) Jag ser ut som jag vet inte vad;) Jag ger föreställningen 5 stjärnor :D Av 5 Möjliga! Tack för en mycket lyckad dag! Kram kram

2008-08-25 @ 15:31:25
Postat av: Lovisa

Hehe det var rätt kul att du fick betala för kranvattnet :D

2008-08-25 @ 21:15:45
Postat av: Evelina

Ville bara säga grattis på namnsdagen till både dig och Lovisa :)

kramkram

2008-08-25 @ 21:34:55
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Tiia

Hejsan. Fick adressen till din blogg av Lovisa. Hon kanske har nämnt mig? Vi har snackat på nätet ganska länge och vi ska träffas första gången på Arvingarnakryssningen som ni också ska åka på :-)

2008-08-26 @ 21:04:01
URL: http://hush.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tiia Missade nog lite där Lollo ;) Hon trodde nog du var Mona :D

2008-08-26 @ 21:37:14
Postat av: Lollo svarar Tiia/Lovisa

Hmm, ja, det blev nog lite fel där, för jag ska inte på Arvingarnakryssning! Men hoppas ni får det roligt sen när ni åker!! :)

2008-08-26 @ 22:45:53
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Evelina

Tack!! :D

2008-08-26 @ 22:46:19
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0