Lunch

Datum:2008-08-16 Tid:14:03:22   I kategorin:Allmänt | 1 Kommentarer

Nu har jag precis tagit min vanliga runda runt kanalen! Givetvis skulle det småskvälla lite, och jag som inte hade några fickor på byxorna, hade mobilen hängades runt halsen. Så jag fick springa och hålla i den samtidigt, så den inte skulle bli alltför blöt. Min telefon brukar ju ha oturen och bli utsatt för vätska! Haha!!

När jag kom hem fixade jag lunch, tonfisksallad med ägg, tomat, gurka, paprika, advocodo, sallad och lite tzatziki. Är jättegott med limepeppar på, prova det!! :)


Dagens lunch

Nu ska vi åka ner och handla lite, lite inför ikväll och sen till mat imorgon, tänkte göra porterstek imorgon i min nya gjutjärnsgryta!! Har aldrig gjort det själv förut, men mamma påstår att det är jättelätt, så, vi får väl se.. ;) Frågan är om man kan få den lika god som mammas. Mammas mat är ju alltid mammas mat :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Shit vad gott det där ser ut, förutom tonfisekn ;)

Blev satans hungrig nu.. men har ugnen på för min "brunch".. Pommes är väl inte direkt nyttigt eller någon bra mat, men hellre det än bli kanoners ikväll.. Hehe ;)



Och mammas mat är alltid mammas mat, går fasen inte att få till det likadant :P

2008-08-16 @ 14:26:54
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0