Jul!!

Datum:2008-08-26 Tid:23:43:38   I kategorin:Allmänt | 4 Kommentarer

Jag tror jag är sjuk. Jag vill att det ska bli jul! Och jag hatar julen annars! Men just nu vill jag det. Har tjatat om det flera dagar nu på jobbet, de tycker väl inte jag är riktigt klok! haha!! Men jag tror det är för att den boken jag håller på med nu, är det jul i, och de verkar ha det så mysigt. Ta fram julgardiner, sätta upp stakarna och stjärnorna, baka pepparkakor och lussebullar, sjunga julsånger, tända ljus! Mysigt! Jag vill ha allt myset nu! Fast själv julafton och allt sånt skit kan vara, de dagarna kan vi hoppa över. Kan hoppa fran 23 december direkt till nyårsafton, för då börjar det bli okej igen! :)








Kommentarer
Postat av: Evelina

neeeej, inte jul! men iofs, den är snart här, tyvärr :P lite mysigt kan det vara ibland, men bara på julafton. alla andra dagar kan kvitta enligt mig! kram

2008-08-27 @ 00:13:47
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja jag vet att du har pratat omjulen en längre tid, men den behöver inte komma ännu... kram kram

2008-08-27 @ 09:07:30
Postat av: benny

nää lite väl tidigt tycker jag med... men jag hoppas att vi får i år uppleva en vit jul, det är ju mer än den förra jag firade iaf...

2008-08-27 @ 21:03:40
Postat av: Lollo

Jag undrar varför du hatar julen? är det nåt särskilt som inträffat just under julen som gör att du hatar den?

2008-08-28 @ 16:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0