Grisfest

Datum:2008-08-19 Tid:19:08:22   I kategorin:Allmänt | 5 Kommentarer

I lördags var det dags för årets grisfest hos Karina, lika galet och roligt som förra året! Mysigt och annorlunda! Tror säkert massa människor är skeptiska till det, men, det var skitkul! Det blir ju vad man gör det till :) Hur som helst, en mycket trevlig eftermiddag/kväll/natt :) Behöver väl inte skriva så mycket, bilder är ju roligare! :D


Jag har fixat morots- och gurkstavar med dipp till förfesten, på mitt nya fat :)


Protein innan allt skit ;) Taktiskt ;) (Gjorde faktiskt samma sak innan tårtan på kvällen)


Förfest hos Jenny. Ankan, Carro och Evve


Grisen är färdiggrillad, dags och börja äta!


Martin med gris i munnen :P


Ful eller finbild, tror kommunikationen inte fungerade korrekt ;)


Fredric bygger öltorn


Vad är det Fredric visar för Evelina?!?! :S


Ja, man fick ju så vackert ställa upp luftgitarr i år igen..


.. och rida stolen.. Hehe..


Pojkarna


Evve på dass, och jag är i spegeln ;)


Alltid trevligt med sällskap på dass, det fanns två platser där inne :)


Carro och Evve på dass


Fredda, Evve och Jenny i baren, och Jenny dricker öl - IGEN!!


Ankan upplyste om att det skulle vara månförmörkelse på kvällen,
och det var vi ju tvugna och se!


Efterfest hos Marcus, älsklingen spelar "Nothing else matters" <3


Marcus och Fredric


Markus spelade - lika mysigt som vanligt


Framåt morgonkvisten var det nog, då somnade jag i soffan som vanligt :P


Uppställning för gruppfoto utanför Marcus innan hemgång

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHA, men guud.. vilken bild du valde på Fredric och mig.. :P

Annars kanon skrivet.. och skitsnygga bilder ;)

2008-08-19 @ 19:54:11
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Lollo svarar Evelina

Haha, ja, jag sa ju det när jag tog den, att jag skulle lägga ut den ;) Tyckte den var bra!! :)

kram

2008-08-19 @ 20:06:37
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jahaja o du lyckades få mig att fastna på bild.. Hur gjorde du? Har du en kamera som även får en sån som jag o fastna, vart köper man dem? hehehe Fina bilder o bra bild texter. Så du tycker det låter oki när jag spelar guittar?...tack isåfall. kram o tack för mig,,!!

2008-08-19 @ 22:13:07
URL: http://mackeandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

fina bilder o vad bra du har skrivit under dom... ja en anna fick ju oxå ställa upp på luftgitarr.. men vi hade ju skit kul hela kvällen lång... kram kram

2008-08-20 @ 20:21:52
Postat av: Lollo svarar Marcus

haha, allt fastnar på min kamera ;) Ja, det är jättemysigt när du spelar! Det får du göra varje gång!! ;) kram kram

2008-08-23 @ 15:30:21
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0