Body Pump

Datum:2008-08-14 Tid:20:34:01   I kategorin:Allmänt | 3 Kommentarer

Jaha, då var dagens träningspass avklarat, 60 min Body Pump! Det var riktigt jobbigt idag, har ju inte kört det på hela semestern, och det kändes. Plus att jag ville ta det lite vackert, är inte riktigt hundra i nacken efter igår. Höll på och få en hel stapel med Polly över mig, den välte ut ur maskinen rakt mot mig, och när jag hoppade undan, knakade det till i nacken, jag slängde väl med huvudet lite. Och jag tror att det var att jag var så kall, för i det rummet jag var i, är det bara 16°C, så jag var lite stel. Hade det inte varit för det, tror jag inte jag hade känt nåt!

För er som kankse inte vet vad Body Pump är, så är det ett styrkepass (kondition också, den absolut ultimata träningen, påpekade instruktören idag) med skivstång. I och med att man tränar så stora muskelgrupper samtidigt, blir man riktigt flåsis också, trots att man i princip står stilla på stället! Men det är så himla kul! Skitkul! Har ni testat? Om inte, gör det!! Måste ju ha med en bild för att visa också:


Roligt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

HEj!!! Ja, det är kul att köra body pump... Jag trode inte det skulle vara så jobbigt första gången jag körde det men det var kul och man tränar ju verkligenhela kroppen... ses snart..Kram

2008-08-14 @ 20:40:05
Postat av: Evelina

Jag vill också!! :)

2008-08-14 @ 20:41:25
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: sandra

uhhh man blir så sné, va duktig du e!

2008-08-15 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0